VÄLKOMMEN TILL THESIMSBLOGGENN

Hej!
Jag tänkte berätta lite om mig och vad jag kommer skriva i denna bloggen (:
 
Jag är en tonårs tjej som har så länge jag kan komma ihåg har spelat The Sims!
Jag spelade The Sims 2 med min syster när jag var liten och när The Sims 3 släpptes så skaffade jag det.
Ända sen dess har min favorit hobby varit att spela, mina andra kompisar har inte ett så stort intresse för TS som jag har eller min syster längre.
 
Jag har länge tänkt starta en youtube kanal där jag gör så kallade Let's plays (där jag spelar något Sims) men jag känner att jag inte är redo haha, jag skulle vilja först blogga ett tag tills jag har ett antal läsare!
 
Och om du där är som jag, en tönt som kan behöva tips om spelet vi älskar så skulle jag ÄLSKA om du kunde kommentera.
 
För jag hade tänkt att min blogg kunde vara som ett ställe där alla vi svenska nördar kunde chatta i kommentarsfältet och fråga varandra grejer. Det är vad jag vill med denna bloggen!
 
Nu ska jag piffa upp bloggen lite, see u later (:
 
 
Allmänt | |
Upp