TANKAR OM DET NYA SPELET

Hej!
 
Förlåt för att det ekat tomt här på bloggen redan första veckan men har varit i Köpenhamn i helgen och det har varit lov!
 
 
 
Denna bloggen hade jag tänkt kunna vara ett ställe där alla svenska "simmar" kunde diskutera vad vi tycker och tror kommer hända.
 
1.
I spelet framgår det ju väldigt tydligt att jag får ta med min sim till jobbet, t.ex. om man är en kirurg/doktor så kan man ju t.ex. operera andra simmar, men det jag tänker på, får min sim om den är typ sjuk, kan jag åka till sjukhuset då och bli opererad av en annan sim? 
Eller typ köpa kläder i en klädbutik av en annan sim, köpa sötsaker på ett bageri m.m 
 
2. 
Kommer det finnas fängelsen? För om ni kollar på trailern till det nya spelet så ser man att polisen puttar in en gammal tant i orange klädsel in i en cell med brottslingar..
Kommer det alltså komma tjuvar, mördare eller vad? Och samma fråga här också, kommer man kunna hamna i fängelse, det hade varit spännande för det har man ju aldrig kunnat i The Sims (förutom i några timmar om man var brottsling i The Sims 3).
 
3. Det här är typ samma fråga som de andra men kommer man kunnna vara med när sina simmar föder? För en man i trailern står ju precis bredvid en massa nyfödda barn...!
 
 
NU FÅR NI SVARA ELLER SKRIVA EGNA FRÅGOR/TANKAR :*
 

HÄR ÄR TRAILERN
 
 
 
Allmänt | the sims, the sims 4, thesims4 | |
Upp